Om Jonsereds Tennisklubb

Till dig som är intresserad av tennis och är medlem i klubben, eller kanske vill bli medlem, vill vi ge lite information om vår tennisklubb och hälsa dig välkommen att delta i några av våra aktiviteter. Jonsereds tennisklubb är en av de äldsta tennisklubbarna i landet med anor från den tiden då William Gibson byggde upp en betydande industriverksamhet i Jonsered.

Klubben söker medlemmar som vill vara aktiva i styrelsen eller hjälpa till med utebanan och juniorverksamheten.

Utebana Bokedalen

Vår fina och idylliska utomhusbana i Bokedalen öppnar för året den 1:a maj. Till Bokedalsbanan får man tillträde om man deponerar 400 kronor för en nyckel och betalar in en årsavgift till pg 627668-7, då kan man spela hur ofta man vill om det är ledigt. Se nedan prislista.

Medlemsavgift inkl. banavgift.

Familj 600 kr
Senior 500 kr
Junior 400 kr ( t o m 17 år)